Jag fick blackout samtidigt som jag drack Champis..



Chacha! :D Ja som sagt.. jag fick en liten blackout när jag skulle dricka mitt efterlängtade lilla läskglas.. Jag skulle precis öppna munnen och hälla drickan i munnen då mamma sa, - EliN! DAGS ATT STÄDA NU! Men ohno! Tänker jag då såklart.. men vad gör man inte för sin mor..? Så jag skulle ställa ifrån mej glaset då hon sa, - Men gå och städa då elin..? Jag ställde ifrån mej glaset och gick in till mitt rum där jag blackoutade.. Jag blev äckligt sur eftersom hon hade städat grunden av mitt rum, Alla kläder som ligger lite överallt.. Dom låg ÖVERALLT. Jag fick damp men jag städade eftersom jag visste exakt va det skulle leda till.. Så efter allt gick jag ut i vardagsrummet och gissa vad jag såg..? Min katt ligger och sover på joggingmaskinen... -.-'' Kan dt bli mer random idag..? Nejnej.. Det kan det inte bli..



Chaorå.. :D


Kommentarer
Postat av: cornelia

Oj det lät inget vidare. Du får helt enkelt vila framför tv och se någon bra film. men det är mysigt det med. Förutom att du är sjuk då.

krya på dig

/kaya

2010-11-05 @ 16:29:47
URL: http://bohemians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0