Vaknade Nyss..



Hej! Jag och random-saga vaknade nyss, jag e äckel-trött och saga e äckel-pigg, Usch, jag hatar detta. Men iaf, vi hade sjuukt kul igår med Vidar, saga och Henke, de va fan AWSOME! :D Idag ska min syster och hennes kille komma på middag, dom tar med sej lille grisen! (en otroligt söt liten valp-hund.) COLA, är namnet. Hennes kompis heter Pepsi, och båda e jättesöta. Whatevah, okej.. Som ni kanske ser har vi fixat lite nytt i menyn och du kan läsa lite om oss där. Nu lyssnar vi på Happy Birthday, lite sorglig musik, men vafan.. Orka ha värsta dunk-musiken på morgonen.. Skulle ha dött, jag ligger redan i koma.. :)


Jaha.. hejdå då.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0